У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу.

Директор закладу дошкільної освіти повинна не тільки сама розуміти дітей, їй слід навчити цього вихователів, і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у директора, годі цього вимагати й від колективу.

Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.

Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.

Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.

Директор здійснює:

- Організацію освітнього процесу ЗДО;
- Забезпечення адміністративно – господарської роботи в ЗДО;
- Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно – гігієнічних норм;
- Організацію харчування дітей;
- Забезпечення працівників методичними посібниками для роботи та систематичного підвищення кваліфікації працівників;
- Забезпечення санітарного утримання приміщень і ділянки ДНЗ повітряного режиму;
- Реалізацію державної політики в галузі освіти;
– Загальне керівництво всіма напрямками діяльності ЗДО у відповідності з його статутом і законодавства України;
- Впровадження програм розвитку ЗДО, навчальних планів, курсів, дисциплін, а також Статуту, Колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку і інших навчально-методичних документів;
- Визначення структури управління ЗДО і штатний розпис в межах своєї компетенції;
– Вирішує навчально-виховні, методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності ЗДО.
Кiлькiсть переглядiв: 3122