тт

Доповідь-звіт директора заслухано на загальній конференції ДНЗ "Струмочок" ПРОТОКОЛ №2, від 23.07.2020р.

тт

Доповідь-звіт

за 2019-2020 н.р.

керівника Охтирського дошкільного

навчального закладу

(ясла-садок) «Струмочок»

Мосійчук Ольги Григорівни

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета : Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

1. Загальні відомості про навчальний заклад:

Охтирський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Струмочок», з українською мовою навчання, знаходиться у комунальній власності охтирської міської ради, розташований за адресою м.Охтирка вул..Чехова 2., являється юридичною особою (Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (А00 № 217979 від 05.05.2005р.)

Проектна потужність ДНЗ «Струмочок» - 58 дітей, 4 вікових групи.

На початок навчального року мережа груп нашого дошкільного закладу не зазнала жодних змін, наповнюваність нашого закладу на 1 вересня 2019 становила 91 дитина – це 156 % до проектної потужності, але зважаючи на середню відвідуваність 60-65% щоденне навантаження було наближене до норми.

Матеріально-технічна база навчального закладу:

На придбання предметів, матеріалів та інвентаря у 2020 році було виділено 53 816 грн. Завдяки самовідданій праці працівників дошкільного закладу та фінансовому забезпеченню щорічно зміцненюється матеріально-технічна база дошкільного закладу.

З метою удосконалення матеріально-технічного забезпечення харчоблоку було придбано: 2 нових холодильника вартістю 7398.00 грн., м’ясорубку електричну – 3200.00 грн., ваги електричні - 800 грн., посуд (каструлі 3 шт., чайники 4 шт, відра з нержавійки 8 шт.) на суму 5535.00 грн.

Для урізноманітнення наочного та роздаткового матеріалу що використовується під час освітньої діяльності, на методичний кабіне придбано ламінатор 1500 грн.

Врахувавши необхідність проведення протиепідемічних заходів, запроваджених у зв’язку з пандемією СОVID-19, придбано бактерицидну лампу та 2 пірометри на суму 6467.80грн.

На забезпечення миючими та дезінфікуючими засобами та поточні господарчі потреби, станом на 20.07.20 з витрачено 7311,25 грн.

Під час підготовки до навчального року виконано ряд робіт:

- Проведено ремонт у коморі для зберігання овочів та тамбурі (вимощено кахлем підлогу та панелі, замінено електромережу) на суму 9300,00грн.

- Облаштовано кабінет практичного психолога (проведено систему опалення, залито підлогу, облицьовано гіпсокартоном стіни та стелю, проведено електромережу) на суму 7500,00 грн.

- Зроблено капітальний ремонт в туалеті гр.. «Барвінок» (встановлено 2 унітаза, замінено каналізаційні труби, облицьовано кахлем підлогу та панелі на суму 8890,00 грн..

- Замінено парканчики на дитячих ігрових майданчиках, (9900 грн.)

- Пофарбовано 500 м. кв. підлоги, ігрові майданчики.

- Замінено вхідні ворота (4000 грн.)

Опалювальний період 2019-20 року у нашому закладі пройшов досить комфортно, та без перебоїв. У всіх приміщеннях дотримувався належний температурний режим.

Всього було використано 127 м.куб. дров, станом на сьогодні залишилось 61 м.куб., до початку опалювального сезону заплановано довезти 153 м.куб., що має бути достатньо на наступний опалювальний сезон.

Важливе місце в організації роботи з охорони праці займає протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі. Замінено 4 дверей на аварійних виходах. В наявності 15 вогнегасників які щорічно повіряються, про що є відповідні акти. Протягом навчального року було проведено 2 «Тижня безпеки життєдіяльності» під час яких проведено практичний тренінг з евакуації дітей на випадок пожежі.

У звітному році травматизм серед дітей та працівників (на робочому місці) відсутній.

2. Кадрове забезпечення навчального закладу:

Керівництво дошкільним навчальним закладом «Струмочок» здійснюють директор Мосійчук О.Г., та вихователь-методист Зорич С.А.

Мосійчук О.Г.- педагогічний стаж 23 років ( на посаді завідуючаї 8 роки), освіта вища, спеціаліст І категорії.

Зорич С.А. - педагогічний стаж 13 років ( на посаді вихователя-методиста 8,5 роки), освіта вища, І категорія.

Вихованням і розвитком дошкільників у нашому закладі займається злагоджений колектив з 31 чоловік, 12 із них педагоги. Штаний розпис дошкільного закладу на 1.09.2020 складає 30,80 посади.

Дошкільний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами, за виключенням музичного керівника, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до 3 років. Освітній процес забезпечують 13 педагогів: 1 – директор, 1 вихователь-методист, 8 – вихователів, 1 –практичний психолог, 1 – інструктор з фізичної культури, медичного персоналу – 1 працівник. Згідно штатного розпису працює 18 працівників обслуговуючого персоналу.

Якісний склад педагогічних кадрів становить: вища освіта – 7 педагогів (54%), середня-спеціальна освіта – 6 педагогів (46%).

Категорія педпрацівників Всього педпрацівн. Освіта
Середня спец. Неповна вища Вища
1 Директор 1 1
2 Вихователь-методист 1 1
3 Вихователі 8 5 1 3
4 Музичний керівник 1 1
5 Практичний психолог 1 1
6 Інструктор з фізичного виховання 1 1
Всього: 13 6 7

Атестація педагогів проводилася згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.10р. № 930 з урахуванням змін, затверджених наказом МОНУ від 08.08.2013 № 1135 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників». Чергову планову атестацію пройшла вихователь Литвиненко Т.О., якій встановлено 11 тарифний розряд, позачергову атестацію пройшла Безкоровайна Н.С., керівник музичний, якій присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».

3. Медичне обслуговування

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань, у системі здійснюється огляд дітей лікарями – спеціалістами, про що свідчать записи у дитячих справах. Медична сестра закладу здійснює профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

Заклад 100% забезпечений медичними препаратами для невідкладної допомоги та для дотримання протиепідемічних заходів.

Фізкультурно - оздоровча робота в садку – це не тільки виховання швидкості, сили, міцності, а й спілкування, пізнання навколишнього світу. З цією метою в закладі проводяться спортивні розваги, спортивні змагання (перегони на самокатах), спортивні конкурси на святкових ранках.

Випадків захворюваності у 2019-2020 н.р. було – 70, на 29 випадки менше ніж у минулому році. На 7% підвищився індекс здоров’я. Аналіз характеру захворювань показав, що у закладі спостерігається тенденція до зниження випадків інфекційних захворювань. Знизити рівень захворюваності дітей вдалося завдяки проведенню в садочку профілактичних заходів.

4. Організація харчування дітей у навчальному закладі

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» ( із змінами та доповненнями внесеними відповідно до наказу Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 № 202 /165, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.13 за № 440/22972) та санітарно-гігієнічних вимог.

Восени 2019 року в закладі розроблена та впроваджена система управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг харчування дітей в дошкільному закладі на відповідність ДСТУ 4161-2003 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги»

Сестра медична старша Святушенко Н.О., слідкувала за харчуванням дітей, дотриманням термінів зберігання та реалізації продуктів, виконанням норм харчування і технології приготування їжі. Проводились зняття проб готових страв кожного прийому їжі безпосередньо з котла за 30 хвилин до видачі в об'ємі порції відповідно до переліку блюд за меню-розкладкою. До 10 числа наступного місяця надавалась інформація про використання норм продуктів харчування. Забезпечувався належний стан ведення журналів бракеражу сирої та готової продукції відповідно до інструкції з контролю за якістю продуктів харчування та готової їжі. Здійснювався відбір та зберігання добових проб раціону згідно з інструкцією по контролю за якістю продуктів. Контролювалась роздачу їжі у всіх вікових групах дошкільного закладу згідно з режимом дня. Сестра медична старша була присутня при прийомі продуктів харчування, перевіряла накладні та довідки якості (сертифікати), контролювала дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час прийняття продуктів харчування, дотримання термінів та умов їх зберігання, реалізації. Складала двотижневе перспективне меню та картотеку страв з урахуванням умов та технології приготування страв, що потребують вторинної термічної обробки.

Аналіз харчування показав, що норми основних продуктів харчування виконані на 98 %, так як і в минулому році.Калорійність харчування порівняно з попереднім роком збільшилась: яслі 1307,9ккал (у 2019р-1296,7ккал) сад – 2009,6 ккал (у 2017-1966,2 ккал

З метою покращення матеріально-технічної бази харчоблоку у цьому році було придбано 2 холодильника та м’ясорубку, зроблено капітальний ремонт в коморі для зберігання овочів, замінено 3 каструлі, замінено 2 дверей на металопластикові.

Постачання продуктів до нашого закладу здійснюють наступні організації:

- Яйця– ПП «Слов’янка»

- Сир та молочні продукти – ФОП Титиренко Є.К.,Нікітін С.П.

- М’сопродукти, риба – ПрАТ Охтирський м’ясокомбінат,

- Фрукти та овочі - ФОП Герасимюк

- Продукти тривалого терміну зберігання та овочі - КПШХ «Мрія»

Всі продукти які надходять якісні та з відповідною супровідною документацією.

ДНЗ забезпечений посудом на 100%, посадочними місцями на 100%, у вікових групах організовані куточки чергових, тощо.

Кадрове забезпечення харчоблоку 100%.

Протягом навчального року в закладі харчувались діти пільгових категорій:

- 8 дітей з багатодітних родин 50%;

- 8 дітей малозабезпечених .

5. Навчально-виховна робота у навчальному закладі

Освітній процес в групах дітей раннього та молодшого дошкільного віку здійснювався за програмою розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі», а в групах дітей середнього і старшого дошкільного віку за освітньою програмою «Впевнений старт» для дітей середнього та старшого дошкільного віку відповідно.

Протягом 2019-2020 н.р. колектив закладу працював над розв’язанням проблеми: «Формування життєвої компетентності особистості шляхом партнерської взаємодії всіх учасників освітнього процесу». Вихователем-методистом було розроблено заходи щодо реалізації даної проблеми, які були затверджені на педагогічній раді №1 від 30.08.2019р. Заходи були реалізовані повною мірою, навіть в умовах дистанційного навчання.

Протягом навчального року в закладі працювало 6 гуртків за схваленими програмами. Відповідно до перелічених програм керівниками гуртків оформлено допоміжні матеріали (конспекти занять) та дібрано наочно-практичний матеріал.

Кожен керівник гуртка веде журнал відвідування, в якому зазначається список дітей, що відвідують гурток, дата проведення та на кожному занятті гуртка відмічається присутність дітей. Вся документація по гуртковій роботі відповідає номенклатурі справ ДНЗ «Струмочок». Всі заняття гуртків проводяться за графіком. В гуртковій роботі задіяні діти різних вікових категорій від 10 до 12 дітей. Нажаль результативність діяльності гуртків неможливо прослідкували в зв’язу з карантином.

Взаємодія з сім’ями вихованців протягом року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції на засадах партнерства. Заклад дошкільної освіти підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей.

6. Управлінська діяльність у навчальному закладі

Враховуючи вимоги оновленого Закону України про освіту на сайті дошкільного закладу на сторінці «Адміністрація інформує» висвітлено всю публічну інформацію передбачену статтею 30.

У поточному навчальному році наш дошкільний заклад не мав можливості приймав активну участь у міських та обласних конкурсах та фестивалях у зв’язку з запровадження в країні протиепідеміснх заходів.

7. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі.

В зв’язку з введення карантину та організації дистанційного навчання значна роль у організації освітньої діяльності з дітьми покладалася на батьків. Педагоги закладу на високому рівні організовували роботу з батьками надаючи інформаційні, ілюстративні, відео матеріали для практичної діяльності з дітьми вдома в рамках дистанційного спілкування з родинами вихованців у соціальних мережах Viber і Facebook. Протягом карантинного періоду пропонували батькам проводити тематичні дні присвячені різним народним та державним святам. Фотозвіти розміщалися на веб-сайті закладу.

В закладі ведеться робота по особистому прийому громадян у 2020 році станом на 31.06.2020 ні усних ні письмових звернень не надходило.

На базі закладу постійно діє консультаційний центр для батьків або осіб, які їх заміняють та консультативний центр «Разом з мамою» для батьків дітей від 0 до 3 років, де свої консультації згідно з планом надають практичний психолог, старша медична сестра, вихователі, вихователь-методист. Крім цього, здійснюється соціально-педагогічний патронат дітей, які з різних причин не відвідують дошкільний заклад.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок, відповідно до Статті 165. 1.47 Податкового кодексу 4 працівників отримали матеріальну допомогу на лікування по 600 грн. кожен, загальна сума - 2400 грн., 2 працівників отримали по 1000 грн в зв'язку з виходом на пенсію, загальна сума - 2000 грн., під кінець року було здійснено заохочення членів профспілки з нагоди Новорічних та Різдвяних свят в сумі 150 грн. кожному на загальну суму 3 900 грн. Мною, як керівником, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами тарифікаційної комісії, комісій з пожежної безпеки, охорони праці.

Адміністрація та профспілка разом виступають за належний контроль у навчально – виховній роботі, оздоровчій та культурно – масовій роботі.

Зважаючи на запровадження карантину співпраці нашого закладу із організаціями та підприємствами нашого міста значно знизилась, але не зупинилась. У 2019- 2020 н.р. проводились:

- свята за участі представників Охтирського козацького полку (восени 2019 р).

- співпраця з органами місцевої влади та депутатським корпусом . (Депутат Охтирської міської ради Теличко Валентина Семенівна долучилась до покращення технічного забезпечення дошкільного навчального закладу, придбавши за кошти передбачені на виконання депутатських повноважень ноутбук до мультимедійного обладнання вартістю 10 тис.грн. )

Кiлькiсть переглядiв: 103

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.