тт

Доповідь-звіт директора заслухано на загальній конференції ЗДО "Струмочок" ПРОТОКОЛ №2, від 14.07.2023р.

тт

Доповідь-звіт

за 2022-2023 н.р.

керівника закладу дошкільної

освіти(ясла-садок) «Струмочок» Охтирської міської ради Сумської області

Мосійчук Ольги Григорівни

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета : Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

1. Загальні відомості про навчальний заклад:

Охтирський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Струмочок», з українською мовою навчання, знаходиться у комунальній власності Охтирської міської ради, розташований за адресою м.Охтирка вул.Чорновола В’ячеслава, являється юридичною особою (Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (А00 № 217979 від 05.05.2005р.)

Заклад працює за 5-денним робочим тижнем.

Проектна потужність ДНЗ «Струмочок» - 58 дітей, 4 вікових групи.

Загальна площа приміщень – 636 м.кв.

Протягом 2022-2023 навчального року функціонували 3 вікових групи загального розвитку, в яких виховувалось 56 дитини:

- 1 група раннього віку ( до 3 років) – 16 вихованців;

- 1 різновікова група (4-5 рік життя) – 16 вихованців;

- 1 група старшого дошкільного віку (6 рік життя) – 24 вихованців.

Матеріально-технічна база навчального закладу:

Я як керівник закладу дошкільної освіти постійно аналізую стан матеріально-технічного забезпечення, планую його розвиток, звертаюсь із відповідними клопотаннями до відділу освіти про сприяння, щодо виділення коштів на зміцнення та покращення матеріально-технічної бази.

Протягом звітного періоду на благодійній основі від міської ради була отримана допомога допомога у вигляді товарів та матеріалів: бензиновий електрогенератор 1 шт., ковдри 10 шт., електричні обігрівачі 2 шт., пічка-буржуйка 1 шт., будівельні матеріали для ремонту даху котельні.

Проведено ремонтні роботи по заміні даху ігрових павільйонів загальною площею 70 м.кв. (старі перекриття та шифер замінено на новий листовий метало профіль), замінено зовнішню електромережу до основної будівлі (на суму 32128 )

За кошти місцевого бюджету у період 2022-2023 н.р. придбано:

Генератор – 53500 грн.

Канцелярські товари – 7 800 грн.

Будівельні матеріали – 6560 грн.

Печатка та штамп – 850 грн.

Також в закладі систематично, відповідно заключених на 2022 та 2023 роки договорів, проводиться оплата комунальних послуг та послуг зв’язку, вивозу твердих нечистот, технічне обслуговування електрообладнання, газорозподільної мережі, комп’ютерних програм, повірка і ремонт вимірювальної техніки.

Поряд з тим, що керівник вживає заходів для створення належних умов для діяльності закладу, в закладі не було фізичної та фінансової можливості облаштувати захисне укриття, наявність якого стала головною умовою для безпечного перебування дітей у закладі в період воєнного стану.

Опалювальний період 2022-23 років у нашому закладі пройшов досить комфортно, та без перебоїв. У всіх приміщеннях дотримувався належний температурний режим. Всього було використано 85 м.куб. дров, станом на сьогодні залишок 100 м.куб., до початку опалювального сезону заплановано докупити 100 м.куб., що має бути достатньо на наступний опалювальний сезон.

Важливе місце в діяльності керівника займає напрямок організації роботи з охорони праці та протипожежної безпеки у закладі дошкільної освіти.

В закладі ведеться системна робота з ОП, ПБ та ЦЗ.

Видано накази про організацію роботи З ОП, ПБ, ЦЗ та призначення відповідальних

Ведуться журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (первинний, повторний, цільовий, позаплановий), журнал реєстрації та видачі інструкцій з охорони праці.

Пройшла навчання директор закладу та спец навчання працівники відповідних професій (машиністи (кочегари), електромонтер)

Колектив пройшов навчання з представниками Міжнародної гуманітарної організації «THE HELLO TRUST» 10.11.2022р. з мінної безпеки.

Працівника закладу пройшли онлайн-курс із мінної безпеки доступний на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло» та отримали Сертифікати.

В закладі наявні плани евакуації та схеми оповіщення і зв’язку

Всі працівники ознайомлені з наказом від 26.04.2022 за № 01-03/23 «Про ознайомлення з Алгоритмом дій у надзвичайній ситуації»

З метою створення безпечних умов у закладі:

- Проведено роботи по заміні зовнішнього електропостачання

- проведено обслуговування 15 наявних в закладі вогнегасникв та пожежних кранів, про що є відповідні акти,

- протягом навчального року було проведено 2 «Тижня безпеки життєдіяльності»

- систематично проводиться обстеження території закладу, приміщень, спортивного та ігрового обладнання, холодильного та технологічного обладнання, водогінної та каналізаційної мережі.

У звітному році травматизм серед працівників (на робочому місці) відсутній.

2. Кадрове забезпечення навчального закладу:

Керівництво дошкільним навчальним закладом «Струмочок» здійснюють директор Мосійчук О.Г., та вихователь-методист Зорич С.А.

Мосійчук О.Г.- педагогічний стаж 26 років (на посаді завідуючаї 12 років), освіта вища, спеціаліст І категорії.

Зорич С.А. - педагогічний стаж 16 років (на посаді вихователя-методиста 10,5 роки), освіта вища, вища категорія.

Забезпечення кадрами ЗДО здійснюється директором через інформування відділу освіти, центру зайнятості, розміщення оголошень про наявність вакансій на сайті, у соціальних мережах.

Укомплектованість педагогічними кадрами та техперсоналом здійснюється відповідно до штатного розкладу закладу, який становить 25,62штатних одиниць з місячним фондом заробітної плати177558,68 (сто сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 68 коп.). З них 9,33 одиниці педагогічний персонал.

Педагогічних працівників – 11 (в т.ч. вихователів – 6, директор -1, вихователь-методист – 1, практичний психолог – 1, музичних керівників – 1, інструктор з фізкультури – 1), із них мають повну вищу освіту 36%. Фаховий рівень педагогічних працівників: вища категорія – 1, І категорія – 2, спеціаліст – 8. 82 % педагогів мають фахову дошкільну освіту.

Відповідно до Положення про преміювання працівників здійснюється преміювання та нагородження за сумлінну працю педагогічних працівників за рахунок економії фонду оплати праці та в межах кошторисних призначень.

Протягом звітного періоду працівники отримували матеріальне заохочення до державних та професійних свят.

За результатами атестації в 2022-2023 н.р. Бугай В.Г. та Івахненко Н.О. були представлені до нагородження грамотами відділу освіти та міського голови.

3. Медичне обслуговування

У звітному періоді медичне обслуговування дітей медичною сестрою закладу не здійснювалось у зв’язку із організацією освітнього процесу у дистанційному форматі.

У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти, забезпечення медичного обслуговування дітей, уразі потреби надання невідкладної домедичної допомоги.

Медичний кабінет 100% забезпечений лікарськими засобами та частково забезпечено інструментарієм та обладнанням медичного призначення для надання невідкладної допомоги, про що свідчать матеріали інвентаризації медичного кабінету

Враховуючи дистанційну форму освітнього процесу, санітарно-просвітницька робота з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування проводилась за допомогою Інтернет-ресурів (Сайт закладу, сторінка закладу у мережі Facebuk, батьківські групи Viber)

4. Організація харчування дітей у навчальному закладі

Протягом звітного періоду харчування в закладі не організовувалось у зв’язку з дистанційною формою навчання.

Сестра медична старша Іванова О.Г., розробила перспективне меню на 4 сезони відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 року № 305 (зі змінами)

5. Організація освітнього процесу у навчальному закладі

Відповідно до рішення Педагогічної ради ДНЗ «Струмочок» від 31.08.2022 №1, наказу по ЗДО «Струмочок» від 31.08.2022 № 01-03/37, враховуючи безпекову ситуацію в регіоні, відсутність у закладі захисного укриття та рівень технологічного забезпечення здобувачів освіти у 2022-2023 н.р. організовано асинхронне дистанційне навчання. Це надало можливість адаптувати режим роботи до потреб родин кожного вихованця.

В закладі наявна освітня програма, яка розроблена відповідно до Листа МОН України «Щодо освітніх програм в закладах дошкільної освіти» №1/9-750 від 09.12.2019р.

Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами, затвердженими в установленому порядку та рекомендованими МОН України для використання в закладах дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Програми, які забезпечували реалізацію інваріантної та варіативної складової БКДО:

І. Комплексні програми:

1. Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»

ІІ. Парціальні програми:

1. Програма з навчання дітей старшого дошкільного віку гру в шахи «Мудрі шахи» (для організації інтелектуального гуртка «Мудрі шахи»).

2. Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в настільний теніс «Настільний теніс» (для організації спортивного гуртка «Настільний теніс»)

3. Парціальна програма «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку».

Основні зусилля методичної служби в 2022-2023 н.р. було зосереджено на створенні умов для підвищення рівня професійної компетентності вихователів, та спрямовувались на реалізацію методичної проблеми «Організація освітнього процесу в умовах оновленого Державного стандарту дошкільної освіти» та вирішення наступних завдань:

- Дистанційна робота педагога в умовах воєнного стану.

- Створення безпечних умов для всебічного розвитку дошкільника.

- Національно-патріотичне виховання та основи правової культури дітей дошкільного віку.

Ці завдання реалізувалися через різні форми методичної роботи: педагогічні ради, методичні посиденьки, консультації, ділові ігри, тренінги тощо. Дані заходи сприяли розвитку творчості, ініціативи, та були спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.

Цікаво і змістовно були проведені педради, які відзначались актуальністю, науковістю, та доцільністю тематики:

Педагогічна рада №1: «Основні пріоритетні напрями освітньої роботи в 2022-2023 навчальному році»- серпень 2022 р.

Педагогічна рада № 2: «Формування елементарної компетенції з питань безпеки у дітей дошкільного віку» - грудень 2022 р.

Педагогічна рада № 3: «Виховання свідомого громадянина з почуттям патріотизму та поваги до суспільно -державних цінностей» - березень 2023 р.

Педагогічна рада № 4: «Підсумки освітньої роботи за 2022-2023 н.р.» - травень 2023р.

Педагоги закладу є активними учасниками творчих та робочих груп закладу.

Беруть участь в засіданнях професійних спільнот організованими КУ «ЦПРПП ОМР»

Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти раціонально планують освітній процес, об’єктивно оцінюють його результативність та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи. Перспективно-календарне планування освітнього процесу ведеться відповідно до блочно-тематичного планування за освітніми напрямами БКДО на засадах інтеграції.

Вихователем-методистом кожного місяця проводився аналіз перспективно-календарних планів, за результати якого надавалася методична допомога педагогам.

З метою надання якісних освітніх послуг (рішення педагогічної ради №1 від 31.08.2022р. та позачергової педради №2 від 11.11.2022р.), в закладі було організоване асинхронне навчання (запис відео занять та інших форм роботи з дітьми відповідно до блочно-тематичного планування та передача його батькам для самостійного опрацювання дітьми). Педагоги не тільки активно використовували матеріали різних освітніх платформ, порталів, YouTube каналів (поширювали серед батьків посилання на записи цікавих занять, відеороликів, розвивальних дидактичних ігор, казок, повчальних історій, веселих руханок, музичних занять тощо), а й самостійно створювали власні відео продукти (заняття, спостереження, дидактичні ігри тощо). Під час зйомки педагоги створюють короткі і дидактично продумані відеоролики, дозовано використовували переходи та анімацію, використовують напрацьований демонстраційний, ілюстративний та роздатковий матеріали. Даний відеоматеріал педагоги розміщують на закритих сторінках вікових груп в соціальній мережі Фейсбук для використання батьками вдома з дітьми в зручний для них час.

Вихователі груп передшкільного віку систематично знімали відеозаняття з використанням освітніх технологій спрямованих на розвиток мовлення дітей: Сторітеллінг, Синквейн, Мнемотехніку тощо.

Протягом дня вихователі охоплювали всі види діяльності та освітні напрями.

Керівник музичний та інструктор з фізкультури один раз на тиждень розміщували відеоматеріали для дітей та консультативну інформацію для батьків на закритих сторінках вікових груп в соціальній мережі Фейсбук.

Педагоги вчасно розміщували відео матеріали відповідно до перспективно-календарного планування та своїх робочих днів, виключенням були особливі обставини (вимкнення світла, часті повітряні тривоги). Батьки в свою чергу активно співпрацювали з вихователями, надсилали фото звіти про пророблену роботу, які кожного місяця розміщувалися на сайті закладу.

6. Управлінська діяльність у навчальному закладі

Враховуючи вимоги Закону України про освіту на сайті дошкільного закладу на сторінці «Адміністрація інформує» висвітлено всю публічну інформацію передбачену статтею 30.

Педагогічні працівники поінформовані про необхідність дотримуватись та дотримуються академічної доброчесності під час провадження педагогічної діяльності.

В закладі були створені умови для активної участь у реалізації проєкту «Завжди поруч». З метою психологічної підтримки педагогів, кожного тижня проводилася цікава, змістовна робота, яка була спрямована на підвищення рівня обізнаності вихователів щодо надання психологічної підтримки здобувачам освіти в умовах воєнного стану та усвідомленню педагогами власних ресурсів та їх використання для психоемоційної стабілізації в ситуації стресу. Інформація про всі проведенні заходи розміщена на сайті закладу.

Директор закладу забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції. В закладі розроблений та затверджений наказом керівника «План заходів щодо запобігання проявам корупції серед працівників»

Практично всі працівники та переважна більшість батьків вважає, що керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їхніх батьків, педагогічних та інших працівників закладу.

7. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі.

Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства, використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин з батьками здобувачів дошкільної освіти. В зв’язку з запровадженням дистанційної форми навчання в закладі активізовано форми он-лайн спілкування з батьками вихованців. Педагоги закладу на високому рівні організували роботу з батьками надаючи інформаційні, ілюстративні, відео матеріали для практичної діяльності з дітьми вдома та щоденні фото звіти про діяльності дітей в групах у соціальних мережах Viber і Facebook.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в закладі ведеться робота по особистому прийому громадян. Протягом даного періоду до закладу надійшло 4 письмових звернення, відповіді на які були надані у терміни визначені чинним законодавством.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок. Мною, як керівником, постійно подаються подання на узгодження тарифікаційних списків, графіків відпусток. Члени профспілкового комітету є членами тарифікаційної комісії, комісій з пожежної безпеки, охорони праці.

Адміністрація та профспілка разом виступають за належний контроль у освітній роботі, оздоровчій та культурно – масовій роботі.

Кiлькiсть переглядiв: 1475