ВІДОМО, ЩО МУЗИЧНІ ВПОДОБАННЯ МОЖУТЬ ЧИМАЛО СКАЗАТИ ПРО ВНУТРІШНІЙ СВІТ ЛЮДИНИ, ЇЇ ДУШЕВНИЙ СТАН. МУЗИЧНА ОСВІТА РОЗВИВАЄ РОЗУМ І ПОЧУТТЯ, ЗМІЦНЮЄ ДУХОВНЕ ЙПСИХІЧНЕ ЗДОРОВЯ ДИТИНИ, СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ ТЕПЛИХ, ДОВІРЧИХ ВІДНОСИН УСІМЇ МІЖ БАТЬКАМИ ІДІТЬМИ.
цй ЩОБ ДИТИНА РОЗВИВАЛАСЯ МУЗИЧНО, ЗОВСІМ НЕ ОБОВЯЗКОВО ЧЕКАТИ ЇЇ ВСТУПУ ДО МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ АБО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ФАХІВЦЯ. ПРИЛУЧАТИ МАЛЮКА ДО МУЗИКИ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ЇЇ ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МОЖЕ ЙЛЮДИНА БЕЗ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ. ПЕРЕКОНАТИСЯ ВЦЬОМУ МОЖНА, ОЗНАЙОМИВШИСЬ ЗПОРАДАМИ ТА ВПРАВАМИ, ЩО ДОПОМАГАЮТЬ ПРИЩЕПИТИ ДИТИНІ СМАК ТА ІНТЕРЕС ДО МУЗИКИ ІЗРОБИТИ ЗАНЯТТЯ НЕЮ КОРИСНИМИ Й ЦІКАВИМИ.
ЯКЩО ВИ СОРОМИТЕСЯ СВОГО СПІВУ, РОБІТЬ ЦЕ, КОЛИ ВИ НАОДИНЦІ ЗМАЛЮКОМ (ДІТИ-ПОБЛАЖЛИВІ ЙВДЯЧНІ СЛУХАЧІ). СПІВАЙТЕ НЕМОВЛЯТІ ІЗ САМОГО ЙОГО НАРОДЖЕННЯ. НАВІТЬ ЯКЩО ВИ ТРОХИ ФАЛЬШУЄТЕ, ТРЕБА ІВЦЬОМУ РАЗІ СПІВАТИ ЙКАЗАТИ МАЛЮКОВІ: Я СПІВАЮ ПОГАНО, ТА ВСЕ ОДНО СПІВАТИ ТАК ПРИЄМНО. АЛЕ ЯКБИ ЯСПІВАВ (СПІВАЛА) КРАЩЕ, ТО БУЛО БЩЕ ВЕСЕЛІШЕ ТА ПРИЄМНІШЕ!
ЩО СПІВАТИ? КРАЩЕ-ДИТЯЧІ ПІСЕНЬКИ, ТРАДИЦІЙНИЙ РЕПЕРТУАР ЯКИХ ДУЖЕ БАГАТИЙ. ЯКЩО ВИ НЕ ПАМЯТАЄТЕ ЖОДНОЇ ПІСНІ, ЗНАЙДІТЬ КАСЕТУ АБО КОМПАКТ-ДИСК І СЛУХАЙТЕ ЇХ ДОТИ, ПОКИ НЕ ЗАПАМЯТАЄТЕ СЛОВА.
ВАЖЛИВО, ЩОБ ДИТИНА ПОСТУПОВО ЗАСВОЇЛА КІЛЬКАпппп ПРОСТИХ МЕЛОДІЙ, ЯКІ ЙСТАНУТЬ ДЛЯ НЕЇ ПЕРШИМ КРОКОМ УСВІТ МУЗИКИ.
ЯК СПІВАТИ?ВИБЕРІТЬ ПІСНЮ, ЯКА ВАМ НАЙБІЛЬШЕ ДО ВПОДОБИ, І СПІВАЙТЕ ЇЇ ДИТИНІ НА СОН ПРИЙДЕШНІЙ. РОБІТЬ ЦЕ ХОЧА БРАЗ НА ДЕНЬ. СПІВАЙТЕ ЇЇ ЗІ СЛОВАМИ ІБЕЗ СЛІВ. НЕ ЗАБУВАЙТЕ, ЩО СЛОВА-ЛИШЕ ДОПОВНЕННЯ ДО МУЗИКИ. БАЖАНО, ЩОБ МАЛЯ ЧУЛО, ЯК ВИ СПІВАЄТЕ БЕЗ СЛІВ. ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО.
ЗАПИСИ. ДАВАЙТЕ ДІТЯМ МОЖЛИВІСТЬ СЛУХАТИ МУЗИКУ. ДОБРЕ БУЛО Б ПРИДБАТИ ДЛЯ ЦЬОГО АУДІОПРИСТРІЙ. ЗАПИСУЙТЕ РІЗНУ МУЗИКУ, ПРИВЧАЮЧИ ВУХА МАЛЮКІВ ДО РІЗНИХ ЖАНРІВ: КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ РІЗНИХ ПЕРІОДІВ, ДЖАЗУ, ПОПУЛЯРНИХ ЕСТРАДНИХ ПІСЕНЬ, НАРОДНОЇ МУЗИКИ, ЗВУЧАННЯ ПРОСТИХ ІСКЛАДНИХ, СИМФОНІЧНИХ, НАРОДНИХ ІСУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ.
ВИКОРИСТОВУЙТЕ РІЗНІ ВИДИ СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ НА СЛУХ. РОЗРІЗНЯЮТЬ ТРИ ВИДИ МУЗИЧНОГО СПРИЙМАННЯ: ПАСИВНЕ, КОЛИ ДИТИНА ЧУЄ ЗВУК РАДІО, АЛЕ ЗАЙНЯТА ІНШИМ; ЧАСТКОВО АКТИВНЕ-МАЛЮК СЛУХАЄ ІВОДНОЧАС ДУМАЄ ПРО ЩОСЬ СВОЄ: МУЗИКА В ЦЬОМУ РАЗІ ЄДЛЯ НЬОГО ДЖЕРЕЛОМ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ, НАТХНЕННЯ; І, НАРЕШТІ, АКТИВНЕ, КОЛИ ДИТИНА НАМАГАЄТЬСЯ ВИКОНУВАТИ ТУ ЧИ ІНШУ ПІСЕНЬКУ, СПІВАЄ УРИВКИ ЗНЕЇ, ПОМІЧАЄ, КОЛИ СПІВАЮТЬ НЕПРАВИЛЬНО. ЗРОЗУМІЛО, САМЕ ОСТАННІЙ ВИД СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ СЛІД РОЗВИВАТИ, ОСКІЛЬКИ НІЯКИЙ ІНСТРУМЕНТ НЕ ЗАМІНИТЬ ДИТИНІ ПЕРЕЖИВАННЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ УЧАСТІ ВТВОРЕННІ МУЗИЧНИХ ЗВУКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВЛАСНОГО ГОЛОСУ, ВЛАСНИХ ВІТГУТТІВ.
Кiлькiсть переглядiв: 549