Концепція розвитку спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції національного виховання, освітнього напрямку Державної програми "Освіта. Україна ХХІ століття" і розроблена на основі Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту",Положення про дошкільний навчальний заклад.

Концепція враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення.

У зв’язку з цим в її основу покладено наступні ідеї: гуманізація освіти, врахування традицій української педагогіки, соціалізація, нероздільність навчання і виховання, формування цілісної і розвиненої особистості, виховання життєтворчості.

Концепція спрямована на формування у дитини цілісної картини світу, духовності, культури особистості і розвиток креативного мислення. Вона охоплює всі освітні лінії БКДО, весь освітній процес, де в центрі уваги стоїть особистість дошкільника з його інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом,нероздільність навчання,виховання, розвитку, що полягає в їх органічному поєднанні, формуванню цілісної та розвиненої особистості.

У Концепції визначено методологічні й концептуальні основи Базового компоненту дошкільної освіти, що забезпечать його безперервність й наступність при підготовці дітей до успішного шкільного навчання; розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності сучасного закладу дошкільної освіти, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування відповідних компетенцій.

Кiлькiсть переглядiв: 2616