Місяць Тема Програмовий зміст Матеріал
ВЕРЕСЕНЬ «Не забувай, що ти дитина землі,що зветьсяУкраїна» «Дитина в соціумі»: Розширювати знання дітей про Україну як Батьківщину (народна символіка, пригадати державні символи України (герб, прапор, гімн). «Дитна у світі культури»: Ознайомити дітей з картою України, поглибити знання про край, де вони народилися і живуть. Розвивати допитлисівть, мислення, память. Виховувати почуття любові до рідної країни, гордості за її людей. Карта України, плакат з державною символікою України, вірші, листівки про Київ
ЖОВТЕНЬ «Уявна подорож на Запорізьку Cіч» «Дитина в соціумі»: Продовжувати знайомити дітей із славною сторінкою історії України – козачинною; дати знання про те, хто такі козаки, «Дитна у світі культури»: Поглибити знання дітей про те, де жили козаки, як одягалися та харчувалися, їх побутом козаків, їх життям, козацькими символами, зброєю, одягом, про вуса, чуприну та козацьку звитягу. Розкрити зміст слів «козак», «гетьман», «булава», «люлька», вчити розуміти їх значення в історії українського козацтва. «Мовлення дитини»: Збагачувати активний словник дітей словами«козак», «гетьман», «булава», «люлька». Розвивати звязне мовлення, уважність. Виховувати любов до Батьківщини, бажання завжди стати на її захист, повагу до історичного минулого нашого народу. Картина Є.Кібрика «У Запорізькій Січі», козацький одяг, козацькі страви
ЛИСТОПАД «Ми роду козацького діти» «Дитина в соціумі»: Розширити знання дітей про козацтво, знайомити з історією виникнення Запорозької Січі, розповісти про особливості життя і боротьби запорізьких козаків. «Дитна у світі культури»: Заохочувати дітей до активного слухання музики, спонукти висловлювати своє ставлення допочутого. Стимулювати прояви допитливості, креативності. Виховувати почуття гордості та пошани до народних оборонців рідної сторони, викликати бажання бути захисником Батьківщини. Збагачувати словниковий запас дітей. Українські національні костюми для хлопчиків, шаблі, булава, малиновий прапорець, картини із зображенням козаків, запис музики до «Гопака», запис пісні «Гей, шуми, Великий Луже»
ГРУДЕНЬ «Витоки моєї України» «Дитина в соціумі»: Ознайомити дітей з витоками історії українського народу. Формувати знання дітей про про наш рідний край Україна, яку в давнину називали Київська Русь, якою правили князі. Серед них був Данило Галицький, який заснував Львів. Наш народ має багато пам'яток історії: Запорізьку Січ, Хортицю та ін. «Дитна у світі культури»: Розширити уявлення дітей про символіку України, портрети князів, гетьманів. Розвивати мисленя, память, мовлення. Виховувати любов до України. Портрети гетьманів, ілюстрації, предметні картинки із зображенням національноїх символіки
СІЧЕНЬ «Козацькому роду нема переводу» «Дитинва в соціумі»: Уточнити знання дітей про славетну епоху козацтва, пояснити як зародилось українське козацтво. «Мовлення дитини»: Збагачувати словник дітей відповідно до теми; учити правильно вживати слова в однині і множині; учити утворювати наказові форми дієслів із часткою «но»; уміти добирати рислівники. «Дитина у світі культури»: Закріпити навички аплікації в техніці торцування. Прищеплювати любов до своєї Батьківщини. Виховувати патріотизм, гордість за героїчне минуле нашого народу. Вірші, предметні картинки із зображенням прапорів різних країн
ЛЮТИЙ «Державні символи України» «Дитинва в соціумі»: В доступній для дітей формі продовжувати знайомити їх з державними символами України: Державним Гербом, Державним Прапором, Державним Гімном, символічним значенням кольорів Прапора, знака Тризуба. Вчити, що коли звучить Державний Гімн, потрібно встати. «Дитина у світі культури»: Заохочувати дітей до прослуховування записів(Гімна), віршів про Україну. Прищеплювати почуття гордості за свою Україну, за свій народ, за свою мову. Зображення Герба України – Тризуба, синьо-жовтий Прапор, запис Державного Гімну, вірші про Україну, про символи.
БЕРЕЗЕНЬ «Ми нащадки козаків» «Дитина в соціумі»: Розширювати знання дітей про Україну як Батьківщину. «Дитина у світі культури»: Ознайомити дітей з українською легендою про козака. Вчити здійснювати елементарний літературно-художній аналіз твору. Виховувати оцінні судження про вчинок героя на основі сформованих етичних уявлень про сміливість, кмітливість та гідне поводження з оточуючими. Продовжити знайомити дітей із українським козацьким вбранням та музичними інструментами. Вчити малювати постать людини; в основі зображення використовувати округлі форми різних розмірів. Розвивати художньо-творчі здібності, окомір, дрібні м’язи рук. Виховувати інтерес до історії свого народу та українського мистецтва, патріотичні почуття. Музичні записи: пісня на слова Інни Чайченко, музика Анни Олейнікової «Ми нащадки козаків» у виконанні Мирослава Немитого, «Духовний гімн Україні» Мирослава Скорика (звучання бандури, сопілки, цимбали); репродукція картини Є.Миронової «Розпрягайте хлопці коней», репродукція картини «Козак і Дикий кінь» автор Торопа С.О., гуашеві фарби, білий папір, пезлі, серветки, склянки з водою.
КВІТЕНЬ «Слава козацька не вмре, не загине…» «Дитина у світі культури»: Розширювати та поглиблювати знання дітей про українські національні традиції: зустрічання гостей хлібом-сіллю, прикрашання домівки, оселі вишитими рушниками, саджання верби і калини біля хати чи криниці, випіканя хліба та святкового короваю. Вчити дітей розуміти зміст прислів'їв про сім'ю, родину, про працю та використовувати їх у повсякденному житті. «Дитина в соціумі»: Вчити дітей з пошаною та повагою ставитись до дорослих, до праці людей, любити своїх батьків, шанувати найстарших членів сім'ї – дідуся і бабусю, піклуватися про них, допомагати їм. «Дитина у природному довкіллі»: Вчити помічати красу рідної природи та викликати бажання милуватися нею. Розвивати пізнавальний інтерес, творчу уяву. Виховувати почуття любові до свого краю, природи, до української мови, до художнього слова та викликати бажання спілкуватися рідною мовою. Ілюстративний матеріал по темі, вишиті рушники, хліб-сіль.
ТРАВЕНЬ Історико-літературна вікторина «Ми з тобою козацького роду» «Дитина в соціумі»: Систематизувати та закріпити знання дітей про Україну як Батьківщину. «Дитина у світі культури»: Закріпити знання дітей про життя козаків, їх звичаї, устрій. Сприяти розвитку пізнавального інтересу, мислення, мовлення. Виховувати повагу до минулого свого народу, його надбань. Ілюстрації, предметні картинки, інформаційний матеріал до вікторин.
Кiлькiсть переглядiв: 556

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.