Додаток _______

Протокол педагогічної ради № 1

від «_____» _____________ 2023р.

Директор ЗДО «Струмочок»

_________ Ольга МОСІЙЧУК

Програма проведення внутрішнього моніторингу

в ЗДО «Струмочок»

Мета моніторингу якості освіти полягає у виявленні та відстеження тенденцій у розвитку якості дошкільної освіти в закладі, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її зaявлeним цілям, оцінювання та аналізу ступеню, напряму i причин відхилень від цілей.

Завдання:

- отримання об’єктивних даних про розвиток якості дошкільної освіти в закладі;

- відстеження динаміки показників якості освітньої діяльності та ïi результатів;

- виявлення факторів, що впливають на результати виховання та навчання здобувачів освіти в закладі;

- виявлення проблем у реалізації Програми розвитку закладу дошкільної освіти;

- визначення шляхів підвищення якості освіти в закладі.

Вид моніторингу: внутрішній

Об’єкти моніторингу:

1) умови здійснення освітньої та управлінської діяльності в закладі освіти (санітарно-гігієнічне; кадрове, матеріально-технічне, навчально-методичне забезпечення);

2) організація та здійснення освітнього процесу в закладі;

3) діяльність працівників закладу дошкільної освіти;

4) рівень розвитку здобувачів дошкільної освіти та формування їх компетентностей відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарт дошкільної освіти) з освітніми напрямами:

- «Особистість дитини»

- «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

- «Дитина в природному довкіллі»

- «Гра дитини»

- «Дитина в соціумі»

- «Мовлення дитини»

- «Дитина у світі мистецтва»

Суб’єкт моніторингу: заклад дошкільної освіти

Учасники моніторингу:

- працівники закладу;

- батьки здобувачів дошкільної освіти.

Форми моніторингу:

- опосередковане одержання інформації від учасників дослідження під час вивчення документації;

- безпосереднє одержання інформації від учасників дослідження під час опитування, спостереження;

- одержання інформації без залучення учасників дослідження за результатами збору статистичних даних.

Методи збору даних: вивчення документації спостереження, опитування (анкетування) тощо.

Методи аналізу даних: порівняльний аналіз, квадрант-аналіз.

Форми узагальнення результатів моніторингу: аналітичні довідки

Терміни оприлюднення результатів моніторингу: листопад, травень

Умови, процедури проведення моніторингу та порядок визначення його результатів:

1. Моніторингові дослідження проводяться відповідно до Програми проведення внутрішнього моніторингу якості освіти в ЗДО «Струмочок» схваленої педагогічною радою закладу.

2. До моніторингових досліджень якості освіти залучаються педагогічні працівники закладу та батьки здобувачів дошкільної освіти.

3. Відповідальний за моніторинг – вихователь-методист закладу.

4. Для організації та проведення моніторингу якості освіти створюється робоча група, склад якої затверджується відповідним наказом по закладу освіти.

5. До обов’язків членів робочої групи належить:

- створення психолого-педагогічних умов для проведення моніторингового дослідження;

- добір інструментарію для проведення досліджень;

- створення Google Форм для проведення досліджень;

- узагальнення та аналіз результатів моніторингу;

- підготовка аналітичних довідок за результатами моніторингових досліджень;

- надання пропозицій щодо підвищення якості освіти в закладі.

6. Моніторинг досягнень дітей передшкільного віку проводиться вихователями з використанням матеріалів методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» (2021р.) в два етапи (І – жовтень, ІІ – квітень) та узагальнюється вихователем-методистом.

7. Відповідальні за проведення моніторингу в закладі:

- організовують проведення моніторингових досліджень у закладі у визначені терміни;

- створюють умови щодо отримання об’єктивної інформації, дотримання принципів академічної доброчесності учасниками моніторингових досліджень;

- формують аналітичні довідки за результатами моніторингових досліджень у визначені строки.

8. Моніторингові дослідження якості освіти в закладі передбачають:

- заповнення учасниками відповідної документації;

- опитування учасників освітнього процесу (у паперовому вигляді та з використанням сервісів Google).

9. Дані, отримані за підсумками моніторингових досліджень узагальнюються, аналізуються та доводяться до відома працівників закладу та батьків здобувачів дошкільної освіти.

10. Результати моніторингових досліджень розглядаються на засіданнях педагогічної ради, включаються до річного звіту про діяльність закладу, оприлюднюються на сайті закладу, ураховуються при планування роботи на наступний навчальний рік.

Кiлькiсть переглядiв: 1291